Zombieland



Första filmen jag skriver om måste ju bli zombieland. det är nog en av dom bästa filmerna jag sätt någonsin, om jag ska ge den nått negativt så är det ända jag komemr på att den är för kort! hela filmen går så snabbt.
det är bra gjort, bra skådespelare och har väldigt bra humor. den är verkligen INTE som alla andra zombiefilmer.
rekomenderas verkligen

Handling:
Skräckkomedin Zombieland fokuserar på två män som funnit en väg att överleva i en värld övertagen av zombies.
Columbus är en riktig fegis - men om du är rädd att bli uppäten av zombies så kan rädslan hålla dig vid liv. Tallahassee (Woody Harrelson) är en automatvapenviftande, zombiedräpande hårding vars enda mål är att få tag i Jordens sista Twinkie. Info kopierad från discshop.se! Leverans nästa dag om du beställer före 16. När de sluter sig samman med Wichita och Little Rock, som också funnit sina unika sätt att överleva zombievansinnet, så måste de bestämma sig för vad som är värst, att lita på varandra eller att bli offer för zombies.



den får 5 av 5 stjärnor av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0